fbpx

Ugeplan og niveauer

 

 

 

Når du tilmelder dig TRX træning hos MFWYB, så er det meget godt at kende niveauet på det enkelte TRX hold/forløb. Herunder er en oversigt for dem allesammen.

Fra niveau 2-4 skal du enten have gennemført TRX Bootcamp 1 eller have haft  individuel TRX træning så du har styr på TRX'en og teknikken bag. Skriv til mig her hvis du er interesseret i individuel TRX træning.

TRX Niveauer

Niveau 1

TRX Bootcamp 1

TRX Bootcamp 1 er for dig der aldrig har trænet TRX før og/eller er ude af form og gerne vil bliver meget bedre til at bevæge dig og i det hele taget gøre noget godt for dig selv og din krop.

Niveau 1

Niveau 2

TRX Bootcamp 2

TRX Bootcamp 2 er oplagt efter TRX Bootcamp 1 hvis du vil forsætte din progression og udvikling med din TRX træning. Niveauet stiger til 4 undervejs efterhånden som du bliver dygtigere. TRX Bootcamp 2 er ikke på i alle perioder.

Niveau 3

TRX Intermediate og TRX Functional

Der bliver knoklet igennem og der er meget fokus på teknik. Passer perfekt når du lige har afsluttet TRX Bootcamp 1. Niveauet er det samme hver gang.

Niveau 3

Niveau 4

Ud-af-fjerene-TRX-morgentræning-for-de-friske

Det her hold er for dig som ønsker hård træning. Vi forventer at du har styr på TRX'en og er i rimelig god form. 

Image
Make Friends With Your Body - Træningsadresse: Tæbyvej 3 - 2610 Rødovre - Telefon: 27 112 177 - hello@mfwyb.dk
CVR: 20232846 - Handelsbetingelser
Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og vise dig funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik. Se vores cookiepolitik her.